Starta e-butik - kom igång snabbt

Vi erbjuder en komplett e-butikslösning med skräddarsydd design där allt du behöver ingår från start. Som kund hos oss får du fri teknisk support så att du kan känna dig helt trygg och alltid ha någon att fråga vid behov. Vår trevliga support ser fram emot att hjälpa dig.

 

   Kom igång snabbt & enkelt

Hos oss får du tillgång till en av marknadens mest kraftfulla e-butiksplattformar. Lägg enkelt in dina produkt och få ett proffsigt resultat på nolltid!

eshop  Skräddarsydd design

Vi designar efter dina önskemål. Från start ingår två timmar designarbete. Önskar du mer hjälp med design kan du enkelt köpa till fler designtimmar. Ta en titt i vårt showroom och låt dig inspireras och fundera på hur du skulle vilja att just din e-butik såg ut. Klicka här

  Payson installerat från start

Hos oss ingår installation av Payson från start. Med denna betallösning kan kunden betala genom faktura, delbetalning, kort, internetbank eller via ett SMS. Vill du erbjuda andra betallösningar samarbetar vi även med Klarna, Dibs och Paypal. Läs mer om betalsätt här.

 

 

 
495 kr/mån

 

Kort- och fakturabetalning

Webbhotell, domän & e-post

Ingen bindningstid

Fri support

 

 

 

Så här går det till att starta e-butik med easybot

1. Det första du som kund gör är att lägga en order till oss så att vi får kontaktuppgifter samt en bekräftelse på att du vill starta en webbshop. För att du ska bli så nöjd som möjligt är det viktigt för oss att vi får mycket information gällande önskad design. Vi börjar därför vårt samarbete genom att du beskriver detta antingen på telefon eller i mail efter att vi mottagit din order. Du anger även vilken domän (webbadress) du vill ha. 

2.  Vi börjar sedan bygga din webbshop från grunden och återkopplar kontinuerligt till dig för att säkerställa att du får den design du önskar. Från start ingår två timmar aktivt designarbete. Vill du ha mer designhjälp kan du enkelt köpa till fler timmar. När du känner att du är nöjd med resultatet installerar vi vald betalmetod. Payson ingår utan extra kostnad och du kan vara igång med dem inom 24 timmar. 

3. Nu börjar det roliga för dig som kund - börja lägg in produkter och sälj så det ryker! Behöver du någon hjälp har vi alltid gratis support via telefon eller mail.

 

 

Vårt största mål är att du som kund ska bli helt nöjd med din webbshop. Som ett led i detta har vi försökt förenkla vår process vi jobbar efter så mycket som möjligt, allt för att du som kund ska veta precis var i arbetsprocessen vi befinner oss och vad som ingår i vårt paket. 

 

1000 kr i Google Adwords

Vi vet hur viktigt det är att synas på Google när man har en webbshop. Därför bjuder vi dig som ny kund på hela 1000 kr i adwords så att du kan komma igång med marknadsföringen och sälja ännu mer i din webbutik!

Payson Checkout 2.0 inkluderat från start

Kunder som handlar på nätet idag kräver enkla och säkra betallösningar. Därför samarbetar vi med Payson som erbjuder alla de betallösningar en kund förväntar sig. Vi integrerar denna lösning helt utan extra kostnad när du startar webbshop med oss. Payson har varken någon start- eller månadskostnad utan tar endast ut en låg procentsumma per köptillfälle. Du kommer igång inom 24 timmar!

Payson Checkout 2.0 är framtagen för maximerad konvertering. I Paysons nya och snabba betallösning har dem slopat alla onödiga steg i kassan för att öka din försäljning. Betalfönstret är snyggt integrerat i din e-butik där kunderna enkelt slutför köpet med några få klick! Lösningen stöder även försäljning mellan företag, ”B2B”.

Kunden kan välja att få hem varan och i efterhand betala mot faktura eller delbetalning, alternativt att betala ordern direkt med kort, internetbank eller via ett SMS.

Payson Checkout 2.0 har Paysons lägsta transaktionskostnad och du slipper helt fasta avgifter.

 

 

 

 

 

Enkel administration

Alla ordrar hanteras på samma sätt i Payson Checkout 2.0, då Payson förmedlar kundens leveransadress efter genomförd beställning. Oavsett hur ordern betalas så betalar Payson ut dina pengar 10 dagar efter att ordern är markerad som skickad.

Inne på ditt PaysonKonto för företag håller du enkelt koll på din e-butiks utveckling. Här kan du stämma av din försäljning med smarta funktioner och skapa månadsrapporter. 

Frågor och svar

Tveka inte på att kontakta oss om du inte hittar svaret nedan.

Ingår webbhotell och domän?

Hur vet jag om min domän är ledig?

Har ni uppsägnings- eller bindningstid?

Ja, domän och webbhotell ingår alltid i månadskostnaden när du hyr e-butik från oss.

När du bestämt dig för vad du vill att din webbadress (domän) ska vara mailar du det till oss så återkopplar vi inom kort.

Nej, vi har varken uppsägningstid eller bindningstid. Du bestämmer helt själv när du vill avsluta ditt abonnemang hos oss. 

 

 

 

 Ingår e-post?

Hur långt räcker två timmar design? Behöver jag några förkunskaper?

Ja, du får tillgång till en egen e-post som är kopplad   till ditt domännamn. Du kan exempelvis ha e-postadresser som support@dindomän.se eller order@dindomän.se

För de flesta av våra kunder räcker det med två timmar design för att uppnå det resultat som önskas. Tiden det tar att designa beror mycket på den information vi får från dig som kund och hur mycket ändringar du vill göra under processens gång. Skulle det inte räcka med två timmar kan du enkelt köpa till fler. 

För att administrera din webbshop behöver du ingen tidigare erfarenhet, grundläggande datorvana räcker gott och väl. Du får även med en user guide du kan luta dig mot där alla funktioner står nedskrivna. Har du ytterligare frågor ingår alltid fri teknisk support.

 

Fler frågor och svar hittar du här

 

Har du några funderingar?

- Bli uppringd av oss.